Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
5 posters
HUSS_TSO_GUILD :: Guild Fórum :: Hírek :: Hivatalos hírek
1 / 1 oldal
Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
Sziasztok!
Újabb fejlesztések lesznek bevezetve, aminek a pontos időpontját ugyan nem közölték, de elöljáróban némi információ morzsát azért kaptunk:
A magas szinten lévő játékosok sok új kihívásra számíthatnak ebben a tündérmesés világban: új és nagyon erős ellenségek, mágikus nyersanyagok és exkluzív jutalmak, melyeket máshogy nem lehet megszerezni!
Az új kalandokkal természetesen lehet majd kereskedni, de a minimum szint még nincs hozzájuk meghatározva. Erről bővebb információt a közeljövőben kapunk majd.
Nem árt észben tartani, hogy a kifejezések (tündérmesés kaland, stb...) még béta fázisban vannak, lehet hogy a végső bevezetésnél eltérő nevekkel találkozunk majd.
Első körben 5 új kaland kerül bevezetésre.
Az első kalandot a felfedező találhatja meg (long adv. search), vagy megvehetjük majd a boltban is.
Ha ezt a kalandot teljesítettük, és szerencsések vagyunk akkor ajándékba megkapjuk a következő kalandot amivel folytatódik a történet is. (a "pontos" szerencsefaktor még nincs eldöntve, gondolom itt arra gondoltak, hogy mekkora lesz az esély h megkapjuk a köv. kalandot)
Az 5 új kaland 2 részre lesz bontva és mindkét "útnak" saját befejezése és eltérő jutalma lesz majd.
Az új küldetések új ellenségeket is hoznak. Lesznek itt unikornisok, kecskék (meg ahogy néztem még a firefox is az ellenségünk lesz )
Az ellenségek mellett még a nyersanyagokban is lesznek újdonságok. Ezek az új tételek is árulhatók lesznek, tehát a cserebere kibővül.
Kapunk egy pár egyéb újdonságot is:
Lehet kommentálni, ha valami rosszul vagy félre fordítottam szóljatok.
Üdv,
Mhorph.
Újabb fejlesztések lesznek bevezetve, aminek a pontos időpontját ugyan nem közölték, de elöljáróban némi információ morzsát azért kaptunk:
A magas szinten lévő játékosok sok új kihívásra számíthatnak ebben a tündérmesés világban: új és nagyon erős ellenségek, mágikus nyersanyagok és exkluzív jutalmak, melyeket máshogy nem lehet megszerezni!
Az új kalandokkal természetesen lehet majd kereskedni, de a minimum szint még nincs hozzájuk meghatározva. Erről bővebb információt a közeljövőben kapunk majd.
Nem árt észben tartani, hogy a kifejezések (tündérmesés kaland, stb...) még béta fázisban vannak, lehet hogy a végső bevezetésnél eltérő nevekkel találkozunk majd.
Első körben 5 új kaland kerül bevezetésre.
Az első kalandot a felfedező találhatja meg (long adv. search), vagy megvehetjük majd a boltban is.
Ha ezt a kalandot teljesítettük, és szerencsések vagyunk akkor ajándékba megkapjuk a következő kalandot amivel folytatódik a történet is. (a "pontos" szerencsefaktor még nincs eldöntve, gondolom itt arra gondoltak, hogy mekkora lesz az esély h megkapjuk a köv. kalandot)
Az 5 új kaland 2 részre lesz bontva és mindkét "útnak" saját befejezése és eltérő jutalma lesz majd.
Az új küldetések új ellenségeket is hoznak. Lesznek itt unikornisok, kecskék (meg ahogy néztem még a firefox is az ellenségünk lesz )
Az ellenségek mellett még a nyersanyagokban is lesznek újdonságok. Ezek az új tételek is árulhatók lesznek, tehát a cserebere kibővül.
Varázs bab Ahhoz hogy ilyet szerezzünk az új kalandokat kell végigvinnünk, emellett természetesen kereskedni is lehet majd vele, illetve vásárolni belőle a boltban egy speciális kategória alatt. |
Varázs babpalánta Ez már egy értékesebb nyersanyag lesz. A babhoz hasonlóan ezzel is lehet majd kereskedni és vásárolni is lehet majd egy speciális kategória alatt a boltban. Ezt a nyersit előállítani is tudjuk majd hála a babnak, ehhez pedig egy teljesen új épület áll majd a rendelkezésünkre: A Tündérmesés Kastély |
- Tündérmesés Kastély(max: 1)
Ez egy speciális dekorációs épület, amit 5-ös szintig lehet fejleszteni. Amikor az épület elérte az ötös szintet akkor dekorációs épületből átváltozik termelő épületté, méghozzá a varázsbabból elkezd varázs babpalántákat gyártani. (az arányokról nem esett még szó, de lenne egy tippem, hogy 2000000 babból gyárt majd 1 palántát :p ) - Pompás rezidencia(max: nincs limit)
Ez lényegében a meglévő nobel residence nagytestvére lesz. Az hogy pontosan mennyi settlres fér majd be nem került említésre, de megjegyzem örülnék ha olyan 100-150 körül lenne ez az érték, mert ránézésre sok helyet fog elvenni... - Az arany-torony(max: 3)
Ez az épület nyers búzából fog előállítani arany tömböket.
Kapunk egy pár egyéb újdonságot is:
Új generális(max: 2) A szállásmester generális a logisztika mestere. Habár támadás nem tud vezetni, de azt tudja hogyan lehet nagy tömegeket hatékonyan mozgatni. Egyszerre 500 katonai egységet képes irányítani, és rövidebb idő alatt mint a kocsmabéli generálisok többsége (gondolom akkor ő is 15 perc alatt fog közlekedni) |
Plusz 5 épülethely(max: 3) Mágikus babpalántáért lehetőségünk lesz plusz 5 épülethelyet vásárolni. Ettől a szigetek gyorsabb fejlődését várják a fejlesztők, én azt mondom majd meglátjuk... |
Homoki buff(max: nincs limitálva) Ezt a buffot a boltban lehet majd kapni (nem írták h kereskedni lehet-e majd vele, de sztem igen), és a sziget sötétsége borítását végi majd. (de hogy ennek mi értelme, azt ne kérdezzétek) |
Kapunk majd egy szabó emberkét aki ad majd nekünk sok sok feladatot és ezáltal kalauzol majd át minket az első tündérmesés kalandunkon. Ha minden igaz szépen elmagyaráz majd nekünk mindent amit tudnunk kell, illetve lesz majd egy új segítség ablak, ami az épületek funkcióit hivatott bemutatni nagy pontossággal. Az újítások több részletben lesznek bevezetve. Minden egyes részlet hoz majd új kalandokat, ellenségeket épületeket és egyebeket. Fontos!! Kiemelték a fejlesztők több helyen is, hogy ezek még csak tervek, így a végsőg bevezetésnél lehetnek eltérések. |
Üdv,
Mhorph.
A hozzászólást mhorpheus összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Okt. 13, 2013 4:46 pm-kor.
Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
köszi, hogy megcsináltad, most akartam nekiülni, de így azt hiszem ezt így kihagyom
Epera- Tag
- Posts : 63
Join date : 2013. May. 10.
Age : 28
Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
nagyon köszönöm remek!!
hunor- Tag
- Posts : 2
Join date : 2013. May. 15.
Age : 75
Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
hali,koszi remek dolgok lesznek. es majd eldoll hogy hogy is fog mukodni az egesz jatek.
dudva82- Tag
- Posts : 9
Join date : 2013. May. 14.
További infók az ujdonságokról
Sziasztok!
A tesztkörnyezetben már lehetőség van az újjítások kipróbálására, így egy kevés extra infót tudok nektek adni.
Az árakról az alábbi kép tanúskodik:
persze lehet ezek csak bevezető árak de akkor is érdemes készülni
Az új residence-el kapcsolatban is bejött a tippem, brutális nagy helyet foglal, amit az alábbi kép sztem híven tükröz:
ráadásul lassan is épület fel, de legalább 140 ember belefér. Ezért a szép értékért viszont nem lehet fejleszteni:
Az arany torony sem kicsi:(és persze ezt is csigák építik)
És sajnos a termelési ajánlatokra vonatkozó sejtésem is igazolódni látszik:
Úgyhogy ha valaki ebből akart meggazdagodni annak rossz hírem van.
Elvileg 3-at lehet maximum venni ilyenből, de még mind a 3 sem tudna ellátni egy lvl1-es coinage-t sztem.
Szóval ez is ilyen nesze semmi örülj neki téma.
Egyenlőre ennyi ha további tapasztalatok ahogy időm engedi mindig ide írom majd.
A tesztkörnyezetben már lehetőség van az újjítások kipróbálására, így egy kevés extra infót tudok nektek adni.
Az árakról az alábbi kép tanúskodik:
persze lehet ezek csak bevezető árak de akkor is érdemes készülni
Az új residence-el kapcsolatban is bejött a tippem, brutális nagy helyet foglal, amit az alábbi kép sztem híven tükröz:
ráadásul lassan is épület fel, de legalább 140 ember belefér. Ezért a szép értékért viszont nem lehet fejleszteni:
Az arany torony sem kicsi:(és persze ezt is csigák építik)
És sajnos a termelési ajánlatokra vonatkozó sejtésem is igazolódni látszik:
Úgyhogy ha valaki ebből akart meggazdagodni annak rossz hírem van.
Elvileg 3-at lehet maximum venni ilyenből, de még mind a 3 sem tudna ellátni egy lvl1-es coinage-t sztem.
Szóval ez is ilyen nesze semmi örülj neki téma.
Egyenlőre ennyi ha további tapasztalatok ahogy időm engedi mindig ide írom majd.
Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
Nem hagyott nyugodni az arany torony maximális termelési ereje, így felhúztam mind3at és lőttem egy képet az így kapott brutális gazdasági gőzhengerről :
Egyenlőre ugye nem lehet fejleszteni további szintekre, de szerintem ha lehetne se sokat javítana a helyzeten. :p
Fél nap alatt 42 rúd készüljetek úszni fogunk az aranyban!
Egyenlőre ugye nem lehet fejleszteni további szintekre, de szerintem ha lehetne se sokat javítana a helyzeten. :p
Fél nap alatt 42 rúd készüljetek úszni fogunk az aranyban!
Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
köszi a sok infot, jók a képek milyen valószínűséggel kapunk babot? nehéz összeszedni mondjuk 50k-t?
Epera- Tag
- Posts : 63
Join date : 2013. May. 10.
Age : 28
Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
Arról nem tudok egyenlőre semmit.
A tesztkörnyezetben az a gykorlat hogy kapunk vagy 150K-t aztán csapjuk neki keményen, hogy kijöjjenek a hibák.
Én bízom benne hogy, a bevezetésnél vagy az árak mennek majd lejjebb, vagy a bab-bevétel lesz olyan hogy ne legyenek fent akadások.
Minden esetre én tuti a szállító generálisra gyúrok majd rá első körben mert az 500-as transport limit nagyon adja
A tesztkörnyezetben az a gykorlat hogy kapunk vagy 150K-t aztán csapjuk neki keményen, hogy kijöjjenek a hibák.
Én bízom benne hogy, a bevezetésnél vagy az árak mennek majd lejjebb, vagy a bab-bevétel lesz olyan hogy ne legyenek fent akadások.
Minden esetre én tuti a szállító generálisra gyúrok majd rá első körben mert az 500-as transport limit nagyon adja
Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
Ez tényleg elég király!
Most, hogy végre van wifi itthon, még lesz is időm normálisan foglalkozni megint a kis gazdságommal, és akkor ki tudom majd élvezni minden egyes pillanatát ennek a fejlesztésnek, amint bevezetik.
Örülök, hogy nem hagyják ellaposodni a játékot, igazán dicséretes tőlük
Most, hogy végre van wifi itthon, még lesz is időm normálisan foglalkozni megint a kis gazdságommal, és akkor ki tudom majd élvezni minden egyes pillanatát ennek a fejlesztésnek, amint bevezetik.
Örülök, hogy nem hagyják ellaposodni a játékot, igazán dicséretes tőlük
Szalma- Tag
- Posts : 11
Join date : 2013. May. 15.
Age : 34
Location : Budapest
Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
ja, csak sajnos a megvalósítás egy kicsit túllőtt a célon... elég lehetetlen megcsinálni egyedül, bár arra mindenképp jó, hogy egy kicsit lehet együtt csinálni az advokat másról ez úgysem mondhetó el
Epera- Tag
- Posts : 63
Join date : 2013. May. 10.
Age : 28
Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
Tudjuk jól, hogy a fejlesztők elég könnyen eleresztik a fantáziájuk
Az meg, szerintem, hogy rákényszerülünk az együtt advolásra, kifejezetten jó ötlet. Legalábbis nekem tetszik
Az meg, szerintem, hogy rákényszerülünk az együtt advolásra, kifejezetten jó ötlet. Legalábbis nekem tetszik
Szalma- Tag
- Posts : 11
Join date : 2013. May. 15.
Age : 34
Location : Budapest
Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]
Nekem vegyesek a tapasztalataim, az együtt advozás egyrészt jó ha az ember tud sokat aktívan játszani, de nekem pl pont hátrány mert elég változatos hogy mikor mennyi időm van a game-re.
Van hogy csak belépek hogy a napi bónusz meglegyen van hogy tudok egy kicsit kattintgatni.
Az minden esetre tuti hogy ezt a kalandot nem kezdem el egy ideig
Van hogy csak belépek hogy a napi bónusz meglegyen van hogy tudok egy kicsit kattintgatni.
Az minden esetre tuti hogy ezt a kalandot nem kezdem el egy ideig
Similar topics
» Fejlesztési napló (13/10/09) - Halloween
» Fejlesztési napló (13/10/04) - Több hely!
» Fejlesztési napló (13/09/18) - Gyűjthető tárgyak
» Új dev diary, a guildről, a tündérmesés kalandokról és még sok másról
» Fórum fejlesztési javaslatok
» Fejlesztési napló (13/10/04) - Több hely!
» Fejlesztési napló (13/09/18) - Gyűjthető tárgyak
» Új dev diary, a guildről, a tündérmesés kalandokról és még sok másról
» Fórum fejlesztési javaslatok
HUSS_TSO_GUILD :: Guild Fórum :: Hírek :: Hivatalos hírek
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.